Förhäxad

Etikettövrigt
Läst 1461 ggr
sputtnick_plexus
0

OT-säg nått bra

hejhej alla!

Jag tänkte att vi kan ha en tråd, som kanske får upp aktiviteten lite, och att det blir att man skriver.

Det går ut på att man ska skriva nått bra om personen ovanför, nu den som skriver först i den här tråden, ska skriva nått bra om mig. Sen nästa ska skriva nått bra om den osv..

Kör igång :)

MalinW
0

Något bra om dig…

Du hjälper till att försöka få upp aktiviteten på sidan. Glad

sputtnick_plexus
0

MalinW verkar jättesnäll och är en bra värd här på förhäxad iFokus :)

pokus
0

Vad du nu heter så gillar du nog bläckfiskar i kina!

[SamY]
0

pokus är ett gammalt troll som bor i en grotta!

JBFFJ
0

SamY är en het pitepalt!

[SamY]
0

JBFFJ är en liten senapsapa!

JBFFJ
0

SamY är en liten hermerska av allra högsta grad och BORDE ringa mig just nu i denna sekund!

miacha01
0

Förhäxad är jättebra film

[SamY]
0

JBFFJ är en liten varmkorv utan bröd! :) (Du borde ringa mig inom de närmaste 10 minutrarna om inte vår by ska sprängas i tusen bitar!) :) :) :) (: (: (:

JBFFJ
0

Som jag sa är SamY en hermerska och just nu i deetta tillfälle förväntar jag mig att hon ska ringa mig kl 19 00 prick och fråga om jag är ledig nån dag!! *KABBOOM**

miacha01
0

Det är bra film

[SamY]
0

JBFFJ förväntar sig att jag ska ringa i vilken sekund som helst och då förväntar hon sig rätt! har hon tur har hon slutat skolan annars ringer hennes mobil mitt under en lektion och hon får kvarsittning! (för att göra allt lite lättare - olivolja)

JBFFJ
0

12# Olivolja is tha shieet!! Ohh JÄÄ!! Du bara för att föenkla det hela lite till så var det jag som fick ringa dig! just det din lilla kålsmörgås! Som sagt för att förenkla det hela: Skinkgryta!